Två favoritbloggar

Under körslaget-tiden hade vi två körassistenter som hjälpte oss och höll reda på allt som skulle hända under inspelningen. Dessa tjejer är verkligen två guldklimpar och gjorde vår resa till den absolut bästa tänkbara. Både Mickis och Jessica bloggar och jag måste säga att det för tilllfället är deras jag läser först av alla de bloggar jag troget följer.


Jessica bloggar på Veckorevyn och skriver riktigt riktigt roligt om sitt liv i Sthlm och sina journalist-studier. Mickis skriver en bröllopsblogg om resan fram till hennes & hennes blivande makes stora dag. Eftersom han precis friat så finns det massor av spännande att följa. Har ni lite tid över så tycker jag absolut ni ska titta in på dom.


BlivandefruBergström och Lifeasitcouldbe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback