Maj 1, 2011

Det blev en två-dagars-helg kan man lugnt säga. Nästan tre om man räknar med överraskningsfesten för Mårtensson i torsdags? Tror inte det hänt sedan förra årets valborg. Men det är precis som det ska vara - jag gillar att den här staden lever upp och faktiskt blir riktigt trivsam när våren är här. Fredagen bjöd på middag med pappa på Lilla Örebro tillsammans med Seb, sedan fick vi skjuts till Tariks fest som också var riktigt lyckad. Gårdagen spenderade vi först på stan med diverse måsten och kaffe i solen, och javafrukost. Klockan 18.00 infann vi oss hemma hos Malin här på Öster för grillning, drinkar och förfest innan Ritz. Väldigt lyckad valborg om jag får säga.


Att min kamera inte kommit tillbaks än är en riktig sorg för mig. Min finaste, bästa, briljanta kamera som följde mig vart jag än gick. Hur som, tills jag hämtat ut en ny på försäkringen får ni hålla till godo med lite sämre I-phonebilder.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback