"How and heavy, pumkinpie..."

Äntligen fredag och jag jobbar ute hos pappa idag medan han är ute på äventyr. Igår kväll hade jag besök av Malin & Marina. Det var verkligen hur mysigt som helst och jag blir så less på att det måste dröja så länge mellan gångerna vi ses. Jag tror bestämt att det är jag och Seb som får ta oss en tur till Umeå någon gång i slutet av sommaren. Eller möjligtvis om vi väntar tills Malin är i Portugal (hon ska göra praktik där) och hälsar på där istället. Hursom, mysigt att dom kom förbi och fick se lägenheten nu innan vi flyttar.




Kommentarer
Postat av: Malin

Kan inte göra annat än att hålla med! Jättefin lägenhet hade du också och en toppenkille ;) Vad mer kan du önska dig ;) Så synd att jag inte kan komma imorgon, hade varit så roligt. Hoppas ni får det jättekul och att du kommer på något "roligt" att bjuda gästerna på!



Puss & Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback