"För det är kö från gatan upp till hallen..."

Inflytt/utflytt/Födelsedagsfest på lördag. Jag har räknat ihop att vi blir sjutton stycken totalt. Det känns väldigt roligt. Vädret ska vara fint så jag planerar fördrink i inne på bakgården och har skrivit upp oss på Strömpis lista senare framåt midnatt. Av gästerna är det en salig blandning - Nya vänner, gamla retorikvänner,pojkväns syster, utflyttade vänner, gymnasievänner och diverse repektikve till dessa. Det kommer bli jätteroligt!


Jag tänker ägna min eftermiddag åt att fortsätta städa efter målningen, leta drinktips och förbereda massa jobb-mail. Den här låten känns rätt passande inför helg. Lite mysig sommar-fest-känsla över den. Right?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback