"En smula vänskap"


Älskade vackraste bästa Elin. Du har verkligen gjort mina tre första år på universiteten till de roligaste, galnaste, bästa och finaste år hittils i mitt liv. Jag har aldrig någonsin klaffat med någon som du och jag gjorde redan första tiden på Retorikprogrammet. Jag är så otroligt stolt över att få vara din vän, nu och för alltid. Norge, Sverige, Strömstad, Stockholm, Örebro, Oskarstorget, Åstadalsvägen, det spelar ingen roll. Du är och förblir min bästa anka, smula och vän.

Grattis till din retorik-examen! Du är så värd den!
(kvinnan som skrev B-uppsats i Sociologi & C-uppsats i retorik samtidigt!)


Kommentarer
Postat av: Elin

Sötaste, finaste smula! Nu blir jag alldeles bölig igen! Du har så rätt, det spelar då ingen roll vart vi håller hus, det är ju ändå du och jag. Vi hör liksom ihop och så är det!

2011-06-02 @ 11:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback