En smula trött.

Söndag kväll och den här helgen har inte riktigt sett ut som de senaste. De senaste helgerna har varit galna helger med massa fest, dans och skoj. I fredags jobabde jag, igår tokpackade vi ner hela min lägenhet och idag har vi packat Sebbans. Dock är jag så otroligt glad att vi unnade oss en riktig mysmiddag på Indigo med Elin och Erik. Vi bjöd dom som examenspresent (de tar sin retorikexamen på tisdag) och som tack för alla gånger dom ställt upp för oss den här våren. Riktigt riktigt bra kväll - jag är så glad att jag har er mina fina fina vänner! ♥


Elin och jag lyckades hålla oss ifrån tårarna hela kvällen men mitt på Drottninggatan när vi skulle säga hejdå bröt det för fröken Pettersson och då kan ju inte jag hålla mig heller. Tur att jag vet att hon finns kvar när jag kommer hem igen men även att hon aldrig är längre än ett skype-samtal bort.



Kommentarer
Postat av: Malin

inte jag heller :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback