en lightversion av hyllningar.

Ibland är Facebook bara ett ytligt nöje, men idag är det så mycket mer än så - och ja, betyder faktiskt något på riktigt.

Jag har fått över hundra Grattis-meddelanden på "väggen". Det är galet och helt bisarrt i vissa fall. Men, många av dom som har skrivit gör mig faktiskt så otroligt glad. De fall som berör mig mest är de personer som betytt väldigt mycket, men som jag inte senaste tiden eller lite längre än så haft kontakt med. Personer jag pga. olika omständigheter kanske inte kommer komma nära igen - men som fortfarande tar sig tid och skriver en gullig mening eller två på min födelsedag. Det gör mig verkligen jätteglad och varm inombords. På så sätt är Facebook praktiskt - vissa av dessa personer kanske inte skulle ha kommit ihåg min födelsedag och om dom gjorde det kanske inte slänga iväg ett sms för att gratta, men facebook är lite "Light-version" och gör det hela enklare. Det gör mig glad.



Tack alla fina ni för att ni tar er tid.
Det betyder massor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback