"Alla värmlandspulsar slår, när hon ner på staden går"

Varit ute och spatserad i Karlstad i solskenet. Passar på att skriva några rader under lunchen. Ska snart hålla några intervjuer. En av de saker jag älskar mest med mitt jobb (förutom alla möten man har) är alla branscher, yrken, kunskapsområden och arbetsbeskrivningar man måste lära sig och sätta sig in i. Ibland är det brancher jag inte vetat något om alls och det innebär ju att jag inför kandidatprocessen måste förstå mig på precis vad kandidaten ska göra och pyssla med.




(På tal om ingenting - ett bandhäng innan jag flyttar? Snart? Snälla)

Kommentarer
Postat av: GratisFilmFörAlla

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

Postat av: Nathali Asnice

Skönt med sol :) Här i gbg har det regnat :(

2011-05-13 @ 13:32:01
URL: http://nathali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback