23.

Åh, jag har verkligen haft två fantastiska dagar. Det är självklart inte samma sak att fylla år nuförtiden som när man var mindre men det är fortfarande otroligt roligt att få träffa alla nära och kära och ha kvalitetstid. Födelsedagen började med att Sebastien sjöng för mig, kom in med tårta och tända ljus vid sängen. På kvällen firades jag hemma hos mamma & Micke - dock var dom sorgligt nog på Strömsholm med lilla Ronja som fick åka akut till veterinären och istället blev det Seb, Pygge & Lillebror som firade mig. Ikväll var vi där igen och då var hela familjen samlad. Pappa är på Cypern så honom får vi umgås med nästa helg. 


När Sebastien hämta mig vid bussen igår tog han med mig på picnick långt ute i Karlslund, vid hans favoritställe. Det var så himla mysigt att bara sitta där och äta, njuta av solen och naturen. Dit ska vi fler gånger innan vi flyttar. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback