Tidiga födelsedagsplaner.

Kom precis hem från en eftermiddagsfika med Sofie på Fröken Brogrens veranda. Vi satt och diskutera hennes födelsedag och en trolig födelsedagsfest. Nu fyller fröken inte förrän i början av Juni men jag gillar att planera och framför allt att ha något att se fram emot. Det kan nog bli en riktigt bra dag med en heldag ute på landet med grillning, lekar och poolbad med hennes närmsta för att senare på kvällen möta upp resterande på Strömpis för middag och dans.


Om inte fullt så länge (endast en månad när vi kommer hem) fyller ju jag år. Frågan är hur jag vill fira det?
Förra året hade jag bara middag med tjejerna men man kanske skulle kombinera födelsedagsfest med inflyttningsfest nu? Det tåls att fundera på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback