Min bittra tisdag.

Det är tacksamt att solen skiner idag för annars hade den här dagen inte haft många ljuspunkter alls. Jag vakna på helt fel sida, försov mig och kände mest för att vrida fram tiden tills fredag. Jag har gjort det igen och det verkar som om jag aldrig lär mig. Jag har bokat in mig på jobb trots att jag har hemtentavecka - jag blir så girig när jag ser hur timmarna bara ökar och ökar på jobbet vilket kan ge en otroligt fin utdelning på kontot i April. Mycket vill ha mer, eller hur är det man säger? På tal om utdelning så fick jag veta att en nätt summa pengar väntar från skatteverket strax innan midsommar - ett besked som räddade min sommar och gjorde att jag förhoppningsvis kan unna mig några äventyr mellan jobbveckorna.


Sitter i skolan nu. Uppbunkrat med kaffe och sötsaker planerar jag att ha färdigt fråga ett innan läggdags ikväll. Jobb några timmar väntar och sedan rep med kören. Jag skulle helst av allt jobba heltid med att repa just nu. Men jag antar att det vore oklokt av mig att låta jobb och skola stå helt stilla - det lär ju komma ikapp ganska fort. Förövrigt spelades sista matchen i Lindesberg arena för denna säsong igår - den sorgliga stämningen var mer än påtaglig. Jag kan inte låta bli att tycka att det är rätt sorgligt alltihop.




Den här fina bilden från Dubai pryder numera min hallvägg.


Kommentarer
Postat av: maria udén

ååååh fina du :) jag ska också framkalla!! <3

2011-03-29 @ 22:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback