Hey, are you leaving?

Att jobba tolv timmar på en dag känns helt klart. Nu väntar kvalitetshäng eftersom mitt sällskap ska ut och fara de närmsta dagarna. Till Polen närmre bestämt. (Pfft, Polen?) Jag har dock lite tur för lillebror kommer hem från Thailand imorgon vilket innebär att jag bara byter ut ett fantastiskt sällskap till ett annat. Bror&syster-häng står på schemat imorgon kväll.


Förövrigt så har jag en liten tradition när mina nära åker iväg, på stora som små resor. Jag brukar plocka ihop en liten rese-bag till min vän med lite tidningar, godis, dricka och något mer att göra under tråkig restid. Så gjorde jag även ikväll och det var mycket uppskattat (Café, King, Marabou, M&M, Aftonbladet). Jag tycker det är en jättebra grej! Flygtimmar kan vara riktigt sega om man inte har något bra att läsa eller sysselsätta sig med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback