48 timmar.

Hoffmaestro och Erik Hassle till 48/h - Valborgsfirandet på Campus. Det kallar jag bra bokningar det! Jag måste säga att Hoffmaestro i och för sig känns lite uttjatade - men trots det är dom ju ändå ett av Sveriges absolut bästa liveband. Hassle ska blir riktigt rolig att se - han har en helt fantastisk röst och hans låtar har verkligen imponerat på mig den gångna hösten/vintern. Faktum är att "Isnt it obvoius" blivit lite av en signaturlåt för något jag håller kärt- så mycket tycker jag om den. Dock måste tilläggas att hur bra dessa bokningar än är så är det inget jag stannar hemma för, om det skulle visa sig att Egypten kan bli aktuellt just då.

Just nu skulle jag kunna döda för lite värme.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback