"lights will guide you home"

Första dagen på jobbet avklarad och det gick verkligen hur bra som helst! Det är verkligen en jätterolig arbetsplats och tjejerna i mitt "team" är hur gulliga som helst. Jag gillar att det är regelbundna veckomöten och träffar så vi alla får träffas och uppdateras eftersom vi inte jobbar samma vakter (som det så fint heter). Det ska bli jätteroligt! Nu de första veckorna har jag upplärning och imorgon ska jag ut till Gardemoen för att se hur det funkar där ute. Förövrigt började jag riktigt lägligt kan man säga - för på fredag är det sommarfest med hela Oslo-kontoret och även de som arbetar på Trondheim.


Och justja, på fredag kommer mitt Lexon-hjärta.
Det gör mig glad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback