Tommy, Thomas och Torsten.

Så säger vi godnatt. Precis skypat med pappa. Tänk vad sjukt smart det är med Skype ändå! Vi satt ute på balkongen i kvällsolen flera timmar förut. Vi hade nog önskat oss en varsin kall öl när vi satt där men tyvärr insåg vi inte hur smart det skulle varit att ha tagit med öl från Sverige när vi åkte. Ölen är hiskligt dyr! Hittils har vi kommit på att standardvarorna vi önskar att gäster köper med sig är: Kaffe, Alkohol, Snus, godis, svenska tidningar och för min del även lite tröjor från H&M som jag kikat ut här (borde ju vara billigare hemma).


Imorgon ska vi bada på utomhusbadet här i Drammen. Det ska verkligen bli härligt. Bada och steka i solen. Pappa är söt och har gett mig ett önskat träningskort här i byn så att jag ska kunna sysselsätta mig med träning när Seb är iväg och tränar. Det känns verkligen jättebra! Världens gulligaste lilla pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback