"through the wind and the rain, Im right here beside you"

På lördag, på lördag, på lördag! Då kommer Elin till oss. Min bästa Elin som jag inte sett sedan över en månad då! Det brukar i och för sig vara så på somrarna men det känns tyngre i år. Längre bort och svårare att höras som vi brukar. Jag är så glad att hon kommer. Det är så fantastiskt med Elin, för jag vet - att vi skulle vara jättenöjda med helgen om vi så bara satt på balkongen från morgon till kväll. Vi behöver inte sysselsätta oss mer än så. Jag längtar efter att dricka vin med henne och ta igen all tid vi förlorad. Tänk, sist vi sågs låg en intensiv B-uppsatsperiod färskt i våra minnen. Det känns ju som evigheter sedan!




Kommentarer
Postat av: Elin

Jag läääääängtar!

2011-06-29 @ 23:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback