"... the only girl in the world"

Jag mår så bra! Jag är så glad! Vi har besök av Sofie, hon anlände igår kväll. Som jag har saknat henne! Det är så lyxigt att ha henne här.


Sebban och hon umgicks igår när jag var på personalfest (tema: svensk midsommar!). Vi började festen vid fyra på Oslo-kontoret med att binda midsommarkransar till håret, lyssna på svensk musik - exempelvis Winnerbäck, dricka öl/vin för att sedan promenera till en restaurang där vi bjöds på klassisk midsommarmiddag med snaps och midsommarmat. Jag har verkligen världens bästa kollegor - jag tror min tid på Academic kommer bli helt fantastisk.


Jag kom dock hem tid och hann hänga med Sofie och Seb innan vi la oss. Nu har vi tagit sovmorgon, ätit långfrukost och diskuterat livet. Tagit igen dessa två veckor. Ikväll ska vi ut på stan där Drammen som stad firar två hundra år i ett stort jubileum. Ikväll väntar god mat, drinkar, utgång. Och justja, Sofie ska klippa och färga mitt hår. Det blir spännande det. 


Vackrast i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback