"let there be sunshine in your heart"

Söndag eftermiddag och äntligen är solen framme. Vi har haft en fantastisk helg med Sebastiens familj. Strosande på stan, kaffe i mängder, mys på balkongen, promenader på Union Brygge och restaurangbesök vid älven. Det har varit så mysigt att ha dem här och det är kul att veta att det snart (om några dagar) kommer fler gäster och hälsar på. Nu ikväll ska vi bara kvalitetsumgås. Njuta av solen, äta svenskt lösgodis och läsa tidningar som pappa skickat hit.


Förövrigt måste jag bara lägga en liten notis om min fantastiska far som blivit sportchef nu (äntligen..) i ÖSK handboll. Jag fick se en artikel i NA där han uttalat sig om nyförvärv och jag är så otroligt stolt över allt slit han lagt ner det senaste halvåret och allt han åstadkommit i klubben. Det är roligt att se att det äntligen börjar ge utdelning.


Restaurangen vi åt på igår kväll. "Glass".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback