"if this i what its like, than I neever been blessed before"

Det spelar ingen roll att regnet står som spøn i backen, jag fick tjænsten. Jag fick den andra tjænsten också internt - precis så som jag ville ha det. Efter møte med chef ær det nu bestæmt att jag børjar jobba 80% från och med mittten av Augusti och att jag delar mina procent på bemanningsassistent och consultant manager assistent. Jag får inte bara mer erfaring utan æven en mer flexibel anstællning och mycket bredare och varierande arbetsroll. Resterande 20 % ska jag bevisa før mig sjælv att  jag har karaktær nog att skriva c-uppsats i Retorik på distans.


Ibland ær det næstan skræmmande hur alla bitar i pusslet bara faller på plats. Jag har inte fått kæmpa æn. Jag har inte slitit før det hær. Hittils ær Norge en drøm. Førøvrigt, jag førsøker inte skriva på norska - men tangenborden på jobben ær sjælvklart anpassade efter det norska språket. Om någon nu undrade...


(och nej, jag bloggar inte under arbetstid. Om 18 minuter går jag på min vakt..)



Kommentarer
Postat av: Matilda

Grattis fina du!! Åh vad kul att se att du/ni verkar trivas och att allt går så bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback