gott samvete.

Precis hemkommen från ett träningspass. Skulle gått på ett spinningpass de kallar för "Freaky friday" - tydligen lite fredagsinspirerat inför helgen. Det passet var dock inställt så jag körde Zumba istället. Har inte gått på det sedan i höstas när jag gick på Dianas klasser på Nerikes - det är verkligen hur kul som helst och riktigt riktigt jobbigt stundtals. Jag körde överkropp efteråt på gymet eftersom det inte blir något mer pass under helgen. Så, nu kan jag ta helg med gott samvete.


Akropolis gym är inte i närheten så fint och nytt som något av de Friskis vi har hemma i Örebro men det är rätt charmigt. De har ett stort utbud på klasser och något som Friskis har missat är ju tvapparater vid motionsdelen! Det kan kanske motivera mig som avskyr att springa på bandet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback