Fröken 1 och Fröken 2.

Precis pratat i telefon med Elin, min Elin. Gråtit en liten skvätt för jag saknar henne. Blir ledsen när jag ser "bästisar" på tv, som häromdagen när två nära vänner krama om varandra för att den ena mådde dåligt, då saknade jag Elin. Även om jag mår så bra här så önskar jag att hon var nära. Ja, ni andra också såklart men ikväll var det en riktig Elin-kväll.

En annan goding jag pratat med är Maria som jag skypade med igår. Det var verkligen alldeles för länge sedan vi sågs. Saknar våra tee-stunder på Åstadalsvägen. I sommar ska vi hänga i Stockholm. Hon har förövrigt fått samma tjänst som jag fast på Academic i Stockholm. Hur roligt som helst!
Mina fina i Januari.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback