"västkustens tjejer är det bästa som finns..."

På fredag kväll efter jobbet bär det av mot Elin och Strömstad. Eftersom Seb åker på Norge-roadtrip med Oskar och Ola passar jag på att även jag åka bort på en liten weekend. Jag ska bara vara där över helgen men det känns fantastiskt att få komma dit igen. Jag har inte varit där sedan sommaren 2009 och det känns riktigt lyxigt att ha sin bästa vän där varje sommar. Det är så vackert där! Jag har inte varit överdrivet mycket på väsktusten men jag skulle kunna döda för att få ha ett sommarhus där i framtiden. Förstå, vilka somrar!


2009. I Strömstads hamn.

Kommentarer
Postat av: Mimmi Webdesign

Behöver du hjälp med designen på din blogg?



Vi skapar personliga bloggdesigner på beställning och arbetar efter just dina önskemål tills dess att du är helt nöjd.



Välkommen att ta en titt in till oss, se vår portfolio och låt dig inspireras!
http://www.mimmiwebdesign.com

2011-07-13 @ 11:39:22
URL: http://www.mimmiwebdesign.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback