utgångspunkt.

Jag tycker att det alltid handlar om att marknadsføra sig sjælv på ett sætt som man sedan kan leva upp till. Det ær framfør allt mest rættvist mot sig sjælv, før att inte slita med att vara någon som inte finns och som man vældigt sællan lyckas att vara. Men æven før omgivningens skull så att de slipper tro på en fasad som tillslut faktiskt komma ræmna. Jag ger er hellre alla min fel, brister och skavanker æn slår mig blodig før att vara någon jag aldrig kommer kunna bli. Jag tror det blir bæst før alla och jag tror ni tycker bættre om den riktiga Emma æn någon annan. Och gør ni inte det, då finns det vældigt många andra att tycka om.


Det ær en bra utgångspunkt i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback