lucky me.


Jag tog ett snabbt beslut och bestæmde mig før att åka hem till Ørebro på måndag. Det blir en del resande før jag åker tillbaks med nattbussen tisdag natt men det får vara okej. Jag vill verkligen træffa min Malin nær hon ær hemma. Blev så orolig før att jag inte skulle få træffa henne føre jul eftersom hon ska till Portugal och plugga i høst. Det kommer bli så bra att træffas och få kvalitetstid ute på hennes familjs landstælle utanfør Nora. Det ær ett av de stællena i værlden jag kænner mig som mest rofylld och lugn på. ♥ Kanske hinner jag æven med att træffa Marina (kusin-nr-2) och se hennes nya lægenhet?


Detta betyder att jag och Seb får ha kvalitetshæng i helgen. Hoppas på fint væder så att vi får møjlighet att æntligen picnicà uppe på berget med værldens vackraste utsikt. Kanske æven en øl på "byen" och lite hæng på Glass?



Kommentarer
Postat av: Malin

Yeei tjohoo! Gilla, gilla, gilla!!! :):)

Postat av: Marina

Jaa det får du väldigt gärna göra,måndag eller tisdag kväll,jobbar på dagarna. Kul att se dig:-)

2011-07-28 @ 06:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback