Take me somewhere, take me away.

Jag blir helt knäpp. Jag inser verkligen hur bortskämd man varit de senaste åren. Jag vill verkligen åka utomlands. Jag mår (nästan..) psykiskt dåligt över det faktum över att det mest exotiska resemålet jag ska besöka denna sommar är Örebro. Har jag riktigt tur kan det bli en tur till Gråboda, strax utanför Nora - men det är inte säkert att vi har sådan tur. Det verksam som om alla ska utomlands. Hela Facebook skriker om sista-minuten, lata dagar på stranden, flygplatser, kristallklart vatten och öl på stranden. Jag tycker verkligen jag är värd en utlandsresa!


Nu var ju vi i Marocko i April så jag vet, det går väl kanske ingen nöd på mig - men det faktum att det hittils regnat näst intill konstant de senaste veckorna gör mig bara så otroligt bitter.


Kreta 2009 med Sabina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback