see that girl, shes everywere.

Jobbar hemifrån. Har papper i hela sängen. Telefoner överallt. Godis för att hålla uppe energin.


Har startat vad som kanske kan vara de tuffaste sammanhängande jobbdagarna hittils i mitt liv. Ikväll jobbar jag hemma till 20.00. Inatt ska jag möta upp konsulter, teamledare och kordinatorer 04.00 på Gardermoen och sedan vara där ute för att jobba, gå på möte och styra upp administrativt fram tills 16.00 Sedan börjar min jobbhelg 20.00 vilket innebär att jag har jour hela helgen fram tills måndag 07.00. Det innebär en hel del (underdrift..) jobb de närsta dagarna.


Vad som dock är sant är att jag inte klagar. Jag tycker verkligen om mitt jobb och är det någon som gillar intensiva perioder så är det jag.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag som inte helt har hängt med i svängerna.. vad jobbar du med? :)

2011-07-28 @ 22:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback