sagolika du.

Att jobba 15-20 denna vecka är inte så tokigt. OM man hade kunnat gå upp tillräckligt tidigt för att hinna träna, njuta av morgonkaffet, umgås och kanske solat lite. Nu blev det inte så och då är 15-20 ett segt pass att jobba för att hela dagen försvinner. Dock har jag vi hunnit med ett parti kortspel, vår nya favoritsysselsättning (efter att "gå på tur" såklart..). Det är Fröken Pettersson som fått in oss på detta spåret. Elin, jag har vunnit två (bäst av tre matcher) omgångar nu!


Förövrigt fick jag ett roligt besked imorse. Jag är ledig Måndag och Tisdag (+ halva onsdag) första veckan i Augusti vilket betyder Göteborg, Liseberg och Strömstad med ovannämnda fröken. Det ser jag verkligen fram emot! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback