i vårt oslo.

Det är märkligt att det händer. Märkligt, otäckt och obeskrivligt konstigt. Oss är det ju ingen fara med men våra kollegors och nyblivna vänners kära - det är bara att hoppas att alla mår bra. Bombattentatet upprör såklart men skjutningarna på Utoy gör mig nästan ännu mer förfärad. Ett läger med barn och ungdomar. Fyra skjutna. Fyra döda.


Vi trodde det åskade förut. Jag och Guro prata om att det var en himla smäll. Inte förrän Sebastien hämtade mig på jobbet och berättade om vad som hänt förstod vi att smällen vi hört var bombningarna. Det känns overkligt. Nu sitter vi i alla fall i bilen och har kommit över gränsen. Tänk så annorlunda livet kan se ut bara på grund av några snabba val. Sebastien hade tänkt att åka till Oslo först och jag skulle ta bilen dit och hämta honom på centralen. ...

Kommentarer
Postat av: Matilda

UNDERBART att höra att Ni mår bra! Love Tilda


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback