"håll mitt hjärta, håll min själ"

Så var snart min Strömstad-helg över. Så bra den har varit! Verkligen semester, även om den tog slut fort. Gårdagen spenderade vi pressandes vid havet och med tanke på det väder som ska drabba både Sverige och Norge kommande vecka är vi lyckliga över att vi tog tillvara på varenda soltimma. Vi hann även med en mindre sväng nere på "stan"/vid hamnen igår kväll. Idag pluggar Elin ångestfyllt sina sommarkurser medan jag sitter bredvid och skriver listor, postit-lappar, fyller kalendern och försöker styra upp mitt liv. Om tre timmar går min buss. På väg till mitt Drammen.

Imorgon börjar Sebastiens och min kvalitetsvecka. Missförstå mig inte, vi älskar att ha besök, men de sista veckorna har varit galna. Vi är så glada att ni vill komma och umgås, se hur vi har det och hälsa på men det ska bli rätt mysigt att bara umgås vi två fram tills fredag denna vecka. Bara vi två. ♥



Jag ser livrädd ut, och Elin panikslagen. Trots det, mysig och talande bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback