Tjugofemte Januari Tvåtusenelva.

Jag är glad.
Glad men helt slut.


Glad för att
- jag har jobbat idag och ska få jobba hela veckan
(vilket gör att jag kan fortsätta existera/konsumera även efter nästa lön)
- jag i och med tidigare punkt kan lägga undan till kommande utlandsresor.
- jag ska få se Petter imorgon och ha världens trevligaste kväll på Ritz.
- jag ska få spendera tre välförtjänta timmar hos min älskade Sandra (frisör) på fredag. Det är vardagslyx!
- jag ska på äventyr ut på landet nästa helg.



Trött för att
- jag låter människor med noll känsla för tajming/sunt förnuft/vanligt vett påverka min myskväll.
- jag uppenbarligen inte är van vid att jobba hela arbetsdagar. Vadå slackig student?
- jag känner väldigt mycket just nu. Det är minst sagt energikrävande. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback