Till er.

Jag kan inte värdesätta er högre än jag gör. Dagar som dessa, stunder som denna, är er vänskap ovärderlig. Jag önskar så att vi inte behövde gå igenom detta tillsammans. Att vi inte skulle behöva torka varandras tårar och krama varandra sönder och samman av sorg. Jag önskar att allt bara fick vara skratt och lycka i livet - så som vår vänskap till det normala ser ut. Men ibland drabbar livet en hårdare än någonsin, ibland gör det så ont att man tror att man ska gå sönder. Vi kan inte påvkera livets vändningar utan bara se till att finnas där förvarandra mer än någonsin. Ni är vackrast i världen, mina vänner. Min fina klass.








Kommentarer
Postat av: Sebastian

Tack själv emma kram

2011-01-14 @ 18:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback