12/1/2011

Jag har kvalitetshäng hemma i lägenheten. Det är bra sällan jag får vara hemma en hel eftermiddag och kväll så idag ska jag ta tillvara på det. Det är storfix på gång och framåt kvällen får jag hjälp av mammas Micke att sätta upp tavlor, spegel och lite hyllor. Jag längtar så ofantligt tills allt är klar - tills jag får känna att jag inte behöver fixa mer. Först då tror jag att jag kan återgå till någon form av normal vardag. Först då kan jag även ha en ordentlig inflyttningsfest. Det blir grejer det!

Tenta blir det nog ingen för Fröken Iggström imorgon. Ibland måste man tillåta sig att gå på magkänsla och distansera sig från alla måsten, ska och borde. Den här senaste veckan har inte direkt inbjudit till motivation och karaktärsfullt pluggande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback