tråktanten.

Onsdag.
Ritz.
Petter.



Första utgången på jag-vet-inte-hur-länge-som-helst. Elin, Sofie + lite vänner hos Lexon (Luxxon?) . Jag vet att det blir en alldeles förträfflig kväll. Kanske kan fröken Iggström inviga nya jeans och sina nya boots?

Sofie yrar runt och gör sig i ordning nu - det lilla yrvädret ska kanske ut efter vår biodejt. Men hon är ju bara barnet, klart hon ska roa sig flickebarnet! En skaplig överdrift, jag vet. Men jag känner mig lite gammal. 22års-ångest deluxe. Tiderna ser inte riktigt ut som vår Eniro-sommar. Då var det krogen/vinkvällar/dans nätterna långe, var och varannan kväll. (Shape up?) Men jag antar att mitt icke-party-mood kommer med den dystra årstiden.




(Augusti 2008 - back in the days?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback