Nöjd.

Utslagen i soffan. Nöjd över ett bra gympass med Sofie ligger jag nu och tittar på handbollen. Idrottsgalan igår var över all förväntan och vi hade verkligen en toppendag, jag och pappa. Som alltid så bölade jag som ett litet barn till vartenda tacktal. En överförfriskad före detta höjdhoppare (med långt hår?) hann vi även med att notera - gå i trappor kunde han då inte. Något som gjorde mig väldigt väldigt glad var att jag hann med en fikadejt med Lisen inne i stan mellan alla workshops. Vi har inte setts sedan i somras så det var ett väldigt kärt återseende med mycket att uppdatera om.

Herr Darin brukar ju inte imponera på mig och är ingen personlig favorit men den här låten gjorde han riktigt bra igår.


Kommentarer
Postat av: Malin

Älskade lilla Darin:) Tänk att jag missade att han skulle uppträda. Vilken tur att jag fick se honom på bloggen!



puss gullet


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback