Min onsdag.



Det här blir en bra dag.

Jag har börjat den med en mysfrukost hos Sofie, ska slänga i några maskiner tvätt för att sedan luncha med morbror på Lilla Örebro. Jag tror att jag ska försöka promenera lite också. Passa på när solen skiner. Ikväll blir det bio. Jag har svårt att se det komma men jag borde såklart även plugga. Vi får se hur det blir med den saken.

Förövrigt är dagens samtalsämne här hos Lexon hur vi ska kunna tjäna ihop lite mer pengar för att kunna göra lite roliga grejer i vår. Vi har pratat om blocket, tradera, skicka iväg gamla mobiler, stå på loppis osv. Inget lockar oss. Om någon har något revolutionerande tips så hör gärna av er (ett tips som inte innefattar någon typ av fysisk försäljning).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback