For my eyes only.

Om jag hade det en aning stabilare ekonomiskt än vad jag har, då skulle jag investera i nya träningskläder. Det ligger verkligen högt på priolistan. På tal om träning frågade någon (vore roligt om ni skriver namn när ni kommenterar) vad jag tränar för träningsformer. Jag tränar på gym, går på spinningpass och skivstångspass. Om jag hade hur mycket tid som helst skulle jag även gå på Zumba (gick förra terminen och vart helt såld!) och Yoga. Dom bästa träningsperioderna får jag till 4-5 pass men minimum är åtminstone två pass i veckan.

Så, på önskelistan. En pilatesboll att ha hemma (jo, jag tror faktiskt jag har tillräckligt med karaktär för att få användning för den), ett nytt träningslinne (Soc/Stadium), en Yoga-matta och ett par nya träningsskor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback