2011/01/06

Jag vet att jag inte bloggat, fast jag egentligen vill skriva och dokumentera alla förändringar och allt det nya. Men lägenhetsinflytten tar all min tid som egentligen borde läggas på tentaplugg, och en envis släng av influensa gör att varenda uns av energi är som bortblåst. Puts väck. Jag vill så mycket med 2011. Först och främst komma igång och träna igen - träna på det nya Öster-friskis. Likaså komma fullt i ordning här hemma så att det verkligen kan bli "hemma". Men framför allt önskar jag ett lönekonto som tillåter dessa utsvävningar. Det känns inge roligt att börja ett år med sådana önskningar.

Tills jag har något vettigt att komma med. Tills jag kan få ihop ett roligt inlägg som muntrar upp snarare än drar ner, så får ni gärna läsa den otroligt fina text som Hannah Grafs man Peter skrivit på Hannas blogg. Den gjorde min kväll. Jag behövde bli påmind - att tacksamhet över alla glädjeämnen vi faktiskt har borde få ta större del av våra liv än de önskningar jag radade upp tidigare i inlägget. Ikväll ska jag njuta av kvalitetstid med min familj.

Här hittar ni texten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback