2011.

Första inlägget 2011. Jag har inte mycket att skriva. 2011 ska bli mitt år. Jag har börjat det på bästa sätt. Har haft världens bästa dagar/semester i vår kära huvudstad. Imorgon flyttar jag in precis som tänkt och det ska bli helt fantastiskt. Ikea är gjort - man kan säga BIGTIME utan att överdriva tror jag bestämt. Det enda som grämer mig denna vecka är tentaplugg inför kommande salstenta. Dock har jag & fröken Pettersson funderat på att utföra ett litet expriment. Hur lite kan man faktiskt plugga och ändå klara tentan? Jag har aldrig kuggat tidigare och tänker inte göra det denna gång heller. MEN eftersom jag tidigare bara skrivit VG på salstentor borde jag kunna halvera pluggtiden och ändå bli godkänd? Om det är möjligt lär vi märka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback