Ett besök hos Fröken Brogren.







Tror ingen har missat detta fantastiska och mysiga fik/indreningsbutik i Örebro OM någon skulle gjort det så måste jag ju göra lite reklam. Handlade med mig lunch därifrån förut hem till mamma och medan jag satt där och vänta insåg jag att jag skulle kunna sitta där i timmar. Det är verkligen världens mysigaste atmosfär och jag skulle kunna döda för att få gå loss bland deras inredning. Tänk när man får ett heltidsjobb och kan börja agera/konsumera som en människa igen. Jag hatar att vara såhär pank.

Hursom, om ni tröttnat på fiken i stan eller bara vill se något nytt så måste ni absolut besöka Fröken Brogrens veranda på väster i Örebro. Massvis av goa bakverk, alternativa ekologiska lunchrätter, mängder av tee-sorter och en kanonfin avdelning med massa chaby chick-inredning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback