Någon jag saknar.



Ur ett tidsperspektiv är mina tågresor från jobbet på eftermiddagarna fantastiska. Idag hann jag ringa Maria. Finaste fröken Udèn som jag inte pratat med på evigheter. Det verkar vara omöjligt att få till en date. Jag saknar att ha henne på promenadavstånd, att kunna dricka tee med henne och Elin eller för alla del, spendera fredagskvällen på förfest i hennes lägenhet. Nu bor hon i Stockholm igen med sin kära och jobbar även hon på AW. Hursom gjorde hon och Elin verkligen min tid på Universitetet till den bästa. Jag hoppas vi en dag kan bo i samma stad igen, alla tre.

Kommentarer
Postat av: Maria

Du är någon JAG saknar! Och snart kommer vi alla bo i samma stad, det vet jag! Den 23e är min dag även öppen för dig! <3

2011-12-12 @ 20:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback