"Vart jag mig i världen vänder"

Dagens höjdpunkt är nu (inte så svårt, den här dagen har varit rätt värdelös). Seb är hemma. De vann sin grupp och imorgon väntar semifinal. Det hade ju som sagt varit roligt. Hursom, filtar på balkongen, kaffe och jag får höra massa skvaller om dagen som gått. Då mår jag som bäst. Jag vet att den har varit bra väldigt länge nu men jag slutar inte älska låten nedan. "Den svenska björnstammen" gör så otroligt bra musik och jag får känslan att jag vill dra på mig highheels, en sommarklänning och blir sugen på rosé bara av att höra introt. Undrar när den kommer till Norge? Till jul?


"När vi låtsas på riktigt från hjärtat och drömmen
Kan vi vakna med tiden och sansas i sömnen
För vi lever alla med känslan att falla
Och vid tomhetens botten står vi på toppen"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback