me and my library.

Relativt nyvaken sitter jag i mjukiskläder och har precis sagt hejdå till Sebastien. Han var fin imorse och köpte hem massa gott rill en riktig brunch. Utanför min balkong pågår en cykeltävling. Jag är mer motiverad att titta på den än att ta tag i allt jag borde göra (då förstår ni nivån..).


Jag har funderat på att leta upp någon bok och försöka ta det lugnt några timmar när det inte ringer så mycket. Förr läste jag jämt - nu förstår jag inte riktigt när man skulle hinna med det. På tal om böcker - tänk, när vi bor i villa skulle jag vilja ha ett hemmabibliotek. De flesta drömmer säkert om hemmabio men jag önskar mig ett rum fyllt av böcker. Mysiga fåtöljer, massa stearinljus och kanske en öppen spis?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback