United bakeries.

Vi gick ut för att köpa med lunch hem. Man måste ju få lyxa till det lite när man är hemma och är dålig. Jag blir verkligen knäpp av denna tristess föresten. Hur som helst så provade vi ett nytt ställe, bara några kvarter bort här i Drammen, och det kan nog absolut kandidera till nytt favoritställe. Ett jättecharmigt, romantiskt, amerikansk-inspirerat litet bageri med inredning som jag helt kärade ner mig i. Jag skulle kunna sitta där i timmar och njuta av massa spännande kaffesorter, fin choklad och mumsiga bagels.


Det är ett sådant där ställe där man föreställer sig själv sitta med en kaffe i handen och ensam njuta av "en god bok" i en fåtölj, en regnig höstdag. (Jag har dock bara lite svårt att föreställa mig själv ensam.. men vem vet? Denna hösten verkar ju bli spännande på många sätt). Har ni vägarna förbi Drammen så ska ni absolut på United bakeries.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback