Longing.

Jag längtar tills handbollen börjar på riktig igen. Tills säsongen är igång. Det ska bli spännande att följa ett helt nytt lag. Det är få saker som är så mycket avkoppling som att gå på handboll. Där lägger jag verkligen allt annat åt sidan. Inte ofta man kan stänga ute jobb, skola och vardagshändelser så som jag gör när jag går på match. Mina fina kollegor har visat sig vara väldigt sugna på att följa med mig någon gång och ingen är ju tacksammare än jag. Mysigt med sällskap! Jag hade mer än gärna tagit bilen till turneringen som Seb är iväg på - men det blir lite väl krångligt. Jag får vänta på säsongspremiären istället.

I vintras/våras var dessa fina mitt trogna sällskap. Det bästa man kunde ha. ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback