"I wanna start a fire, I wanna burn tonight"

Det är inte ofta jag längtar hem, men idag när jag gick igenom bloggen så insåg jag hur mycket jag saknar mina fina Retoriker. I höst kommer jag sakna att springa upp och ner för trapparna på Åstadalsvägen. Det var verkligen den bästa tiden när vi hade Tarik på första våningen, Maria på fjärde och E&E på sjätte. Dom festerna var bra fester. Likaså när vi hade "huset där alla bodde" eller torsdagarna på Harrys med självskrivna förfester hos Tarik. Det är väl så man säger ... att det var tider det?

Det är min första höst någonsin som jag inte ska gå i skolan och första hösten sedan 2008 som jag inte får möta upp Elin för vår traditionsenliga kaffe i Forumhuset en av de första dagarna. Det känns både otäckt, sorgligt men likväll fantastiskt att ha vågat göra något nytt. Hursom, fest måste det bli ändå.


Tarik, Elin, Erik, David, Peder, Sami, Soledad - helgen 20e Augusti - vad sägs om en återträff då? Ingen skulle vara gladare än jag! (Möjligtvis Tarik, men det tar jag inte personligt. Han tar varje tilltfälle till fest)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback