Vårkväll.

Kvällar som ikväll tycker jag nästan är ännu bättre än sommarkvällar. Solen håller precis på att gå ner och man behöver inte ha mer än en tunn vårjacka på överkroppen. Våren innebär så mycket förväntningar - så mycket att se fram emot. Då har man hela ledigheten framför sig och vet att mycket roligt väntar. På tal om ledighet ska jag, som det ser ut nu, vara ledig nästan hela juli. Vi har tänkt komma hem till Sverige då + göra någon mindre utlandsresa för att sedan flytta det sista till lägenheten i Drammen.


Jag ska ta på mig springskorna nu och försöka powerwalka samtidigt som jag pratar med Malin i telefon. Den fröken kommer hem snart - närmare bestämt samma helg som inflytt/utflytt/födelsedagsfesten hålls. Det gör mig glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback