Last night in Agadir

Så var vår sista kväll här kommen. Vi har precis anlänt tillbaks till hotellet från vår massage-stund på världens mysigaste och genuina lilla sparesort. Vi tog en timmas behandling var och fick lyxen att få vara i samma rum under behandlingara. Man borde verkligen unna sig massage oftare! Imorgon bitti innan bussen går mot flygplatsen ska jag unna mig fransk manikyr (börjar bli en vana utomlands..) här på hotellet. Mitt i all "skämma-bort-sig-anda" kom jag på att en natt på Selma Spa i Sunne med behandling vore något att önska sig när man fyller?! En komma-bort-helg att se fram emot skulle jag gladerligen kunna ha i kalendern.



Ikväll kommer vi att besöka vår favoritrestaurang här i Agadir, den heter La Scala (om någon skulle vilja veta..). Jag gissar att det kan bli en sen kväll för jag vill ut på gatorna och leta teekanna och lite goda teer att ta med hem. Sebastien ligger i poolen nu - jag tänkte köpa mig en öl och göra honom sällskap innan jag börjar packa. Tänk att en vecka kunde gå så fort. Nu får vi börja längta efter den riktiga våren där hemma.
(Denna lilla söta servis har jag tänkt få med mig hem)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback