Home...

is wherever im with you.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad bra att ni har det bra! Njut lite åt mig, will ya? Jag längtar tillbaka till värmen jag... Men när ni kommer hem är nog all snö borta, allsvenskan har börjat (och elitserien kanskle är slut, hur länge är ni borta?) och solen värmer lite mer. Det betyder VÅR.

2011-04-05 @ 18:59:18
Postat av: Jenny

Vad bra att ni har det bra! Njut lite åt mig, will ya? Jag längtar tillbaka till värmen jag... Men när ni kommer hem är nog all snö borta, allsvenskan har börjat (och elitserien kanskle är slut, hur länge är ni borta?) och solen värmer lite mer. Det betyder VÅR.



Postat av: Jenny

Vad bra att ni har det bra! Njut lite åt mig, will ya? Jag längtar tillbaka till värmen jag... Men när ni kommer hem är nog all snö borta, allsvenskan har börjat (och elitserien kanskle är slut, hur länge är ni borta?) och solen värmer lite mer. Det betyder VÅR.



2011-04-05 @ 19:00:17
URL: http://jennylinacarlsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback