6. En bild på dig och en vän du inte varit med på länge.


Finaste Matilda och jag, den omtalade sommaren 2006. Fotot togs i Eskilstuna - en galen kväll i Augusti. Jag har inte träffat Matilda sedan sommaren 2009 men jag är säker på att när vi väl ses igen kommer allt vara som vanligt igen. Vi brukar säga att det hon och jag upplevde och situationen som var - den är historia, men vår vänskap den blir aldrig historia eller förfluten. Jag tror verkligen på det. Hur lite vi än hörts senaste tiden och hur lite vi än kommer ses i framtiden så kommer Matilda alltid vara så speciell för mig. Jag längtar till våra vinkvällar, prat om livet, om minnena och jag längtar efter att få krama henne. I sommar kanske vi lyckas? Jag hoppas så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback