so it goes.






Kommentarer
Postat av: Sofie

Lööööööööv it!!! :)

2010-09-25 @ 22:32:53
Postat av: Malin

hej min älskade lilla bästis!:) shit va snygg den! riktigt fint gjort på nära håll. måste ha tagit lång tid? gillar speciellt fjärilen o de små noterna. Jag funderade ju själv på att ha exakt den där motivet på min axel, men så gjorde jag ju texten istället. men det är skitfint med blommor o fjäril:) din förra tatuering ser ju jättefjuttig ut jämfört med hur den är ni hihi.



Snyggast på badstranden lär du ju vara iaf.

Ring mig imorgon om du vill. Lovar att svara :)



Puss & Kram

Postat av: Kusse

hej min älskade lilla bästis!:) shit va snygg den! riktigt fint gjort på nära håll. måste ha tagit lång tid? gillar speciellt fjärilen o de små noterna. Jag funderade ju själv på att ha exakt den där motivet på min axel, men så gjorde jag ju texten istället. men det är skitfint med blommor o fjäril:) din förra tatuering ser ju jättefjuttig ut jämfört med hur den är ni hihi.



Snyggast på badstranden lär du ju vara iaf.

Ring mig imorgon om du vill. Lovar att svara :)



Puss & Kram

2010-09-25 @ 23:19:00
URL: http://malinsa.se
Postat av: Jenny

Skitsnygg!

2010-09-26 @ 13:25:09
URL: http://ruorock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback